Goodbye Annie! ;(

Jag vet att vi inte har känt varandra så länge men vi har ändå hunnit bli bra vänner. Du är 1 av dom roligaste och snällaste personerna jag känner och jag kommer aldrig glömma dig! Jag hoppas verkligen att du kommer få det bättre där borta i England än vad du fick här! Jag kommer sakna dej grymt mycket och hoppas verkligen inte att vi kommer förlora kontakten! Det kommer kännas otroligt tomt utan dej. Det kommer kännas så konstigt att inte möta upp dig vid tåget påväg till skolan längre.:( Hoppas verkligen att allt kommer att lösa sig för dig när du har kommit fram till England! Kan inte fatta att det är din sista dag i Sverige imorgon! Vet att det blir bättre för dig men kommer sakna dig så mkt! 
Ha det så kul i England Annie ! <33


Kommentarer
Postat av: moet

Hjälp mig:)

http://mooetts.blogg.se/2012/april/vilken-ska-jag-ha.html

2012-04-23 @ 19:47:06
URL: http://mooetts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0