Moet's place <3

Som jag skrev tidigare e jag som sagt hos Moet. Hon måste städa sitt rum snart så jag tänkte blogga lite;D
Asso gud vad jag älskar hennes tangentbord! Skit skönt att skriva på.
Asso kan it fatta att det redan e fredag imorgon.. Tiden har liksom bara flugit iväg på ngt sätt...
Imorgon ska jag iaf till pappa och träffa lilla Liam (lillebror som ÄNTLIGEN har fått ett namn;P) och Elina! :D (lillasyster hos pappa) Vet inte om jag ska vara där över valborg eftersom att det är på en måndag och då kanske jag it e ledig.. Om jag it ska vara hos pappa så ska jag vara med Moet vid brasan och efter det så kanske hon ska sova över hos mig:) Skit länge sedan hon gjorde det...:/
Juste, anledningen till att det har varit så dålig uppdatering i veckan har varit pga att jag typ fick ryggskott elr ngt sånt så har it varit i skolan och drf har det it funnit så mkt att blogga om förutom mitt tröga liv framför tv:n liksom? :S It så kul att läsa om det eller ? ;)
Bloggar nog senare elr imorgon och då så kommer det komma en Hiss & Diss som jag har lovat så länge ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0