Svenska

Häi babes, hur har dagen varit hitills?
Min dag har varit hyfsat bra. Har haft SO där jag hade prov vilket gick super bra tycker jag! :D Efter det var det idrott och ja nu e det ju svenska.
Har prec renskrivit klart min novell och tycker den blev rätt okej. Efter skolan så ska jag hem till Moet. Hon ska städa först men efter det så kanske vi ska dansa elr ngt sånt.. Typ det vanliga lixom ;)
Asso håller på och flippa ur! Vet it vad jag ska ha för kläder på dans showen.. Vi har ju typ bestämda outfits elr ngt sånt men vet it riktigt vad det e för kläder och vet it när showen är så det är ju lixom toppen u know!! NOT! -.-
Bloggar troligen mer hos Moet sen efter skolan<3
Puss & kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0