Aj?

Tjenare babes, hur har dagen varit?
Ja ni vet ju hur min har varit så nu ska vi it prata om den kanske?
Har prec borstat ut enromt stora tover -vilket var hemskt!-. E skit håröm så det känns just nu som att mitt hår har fastnat i en borr elr ngt sånt... Börjar ångra att jag någonsin färgade håret blont:( Det blir otroligt risigt och jag får massa tover som nästan ser ut som globen typ:S Nä men mitt råd är iaf att man it borde färga det blont för det förstör bara håret totalt!
Men ska ta och sätta mig och mysa lite framför tv:n med lite sprite och en skål popcorn, mums!
Ha en bra kväll babes, PUUSSS!!
ÅH VAD JAG SAKNAR MITT MÖRKA HÅR ! :(
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0