In school

Godmorgon

Just nu så väntar jag på att NO:n ska börja. Gud vad tråkigt jag har! Jag e den ända tjejen i min klass den här veckan så dör lite halft just nu känner jag.. Jaja hade matte nyss iaf så fick göra provet jag missade förra veckan. Snacka om ett stort F för min del..:/ fattade typ ingenting av det här kapitlet så aa.. Kan knappt vänta på att den här dagen ska ta slut! Men imorgon så har jag iaf profildag och jag känner att jag får lite panik här eftersom att jag it vet vad jag ska göra och var jag ska va osv.:S kanske bara it går? Menar vadå, ska dom sätta frånvaro på mig för att jag it e med och typ bakar och tittar på film för det e typ det vi ska göra.. Asso jag ska ju begära ledighet dom tre sista dagarna men jag måste få en mentor att skriva på och 1 av mina mentorer e typ med showen och den andra vet jag it om jag har ngt den här veckan så det blir ju skitbra!! Not-.- men nu känner jag att det här blev ett lite för långt inlägg så ska låta er vila lite nu ;P PUSS!


Kommentarer
Postat av: PETRUSSON ★ Photography

Kanon fin blogg har du! :D

Vill du ta chansen att bli månadens blogg och synas för mina 150-300 besökaren? :)



http://petrusson.blogg.se/2012/june/manadens-blogg.html#comment



/LISA PETRUSSON ♥

2012-06-04 @ 16:37:56
URL: http://petrusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0