Godnatt sötizar!

Häii babes!

Ska snart sova så det blir bara ett kort inlägg. Idag så var jag ju ofc i skolan.. Ganska kul faktiskt, it lektionerna såklart men att träffa kompisarna och så;) På hemvägen så berättade en person att ngn har snackat skit om jävligt många, inklusive mej.. Blev fett irri när jag fick höra de men skit i det;) Efter det så drog jag och Moet till Coop elr vad de nu heter och köpte lite läsk och candy;D (mums!) Sen så drog vi hem till mig och åt en mini pizza och glodde på tv:n :) sociala elr vad?;P Hade dans lite senare vilket var kul och så.
Haha förvarnade er om ett kort inlägg och nu kom det värsta långa ju..Ingen av er kommer ju orka läsa allt det här, elr? :) Men nu ska jag ta och slagga så jag vaknar helt "utvilad" imorgon bitti;)
Godnatt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0